Fitness drömmar

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Sara - 26 maj 2010 18:06

Att cykla med världens träningsvärk i rumpan är inte att rekomendera. Vet inte vad jag gjorde på gymmet igår, men jag måste ha gjort det bra. För satan va ont jag har nu!


Idag är det vilodag så jag har varit på stan och letat lite. Kommer på det varje gång att hur tråkigt det är att gå på stan. Fick världens sockerfall så det vara bara att beställa lite mat och sitta och äta själv... Tråkigt!

 


Köpte ingen guldglitter olja, kom på att jag har ju en hemma. Julserien på body shop. Nice, sparde man lite pengar.

Men snygga naglar vill jag ju ha tills fredag, så ett nytt lack fick det bli.  

Sen en blev jag inspirerad av Malin W. Inte bra att ha en massa skit på kroppen. Så jag investerade i weleda kropps olja, riktigt härlig!

    här ser man lite av glittret..


Sen är ju mitt protein slut igen, denna gång banan o choklad.

  MUMS


Dagens träning 1 timmes cykling..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Veckans träning:

Dag 1(Axlar) bröst och biceps. 20 minuters jogg efter passet.

Dag 2 Ben och mage.

Dag 3 Vila

Dag 4 Rygg och mage

Dag 5 Axlar och triceps. Intervall jogg i 20 minuter efter passet.

2konditionspass och en massa cykling

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bloggar om träning.

Besöksstatistik

RSS

Gästbok

Mina vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards