Fitness drömmar

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Olydig

Av Sara - 27 maj 2010 17:10

Ojoj idag har jag varit olydig 3 gånger. Men jag lovar detta kommer inte ske under deffen. Jag kände lite så idag, jag testar nu innan min hääärliga sommar utan öl chips o mojitos börjar på tisdag...


Jag har drukit en STOR kaffe med mjölk och massa socker, mums.

 


Jag har ätit en kula citronsorbe, mums.


Sen nått som inte har med mat att göra (tänka sig). Jag var tvungen att bryta mig in i K´s spargris och låna 30 kr till ett nytt lås, till gymmet (självklart får han tillbaka det)


MEN jag har varit jävligt duktig idag med!

Cyklade 30 min till skolan, Gick hem 1 timme.

På gymmet blev det rygg och mage, gôtt de!


Undrar om det här är ok deff mat?

   

Och jag hoppas verkligen att jag kan äta av min favorit under deffen.

   


Nu, fixa löshåret. Måste ju få samma färg som mitt innan jag sätter i det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 maj 2010 23:40

www.saralundin.se välkommen   

Av Sara - 30 maj 2010 16:35


Vad var det som hände? Axeln gjorde jäkligt ont i liggande x-drag, så jag kunde inte forsätta den övningen. Sen har jag fått en lätt form av pollenallergi, svider i ögonen och känner mig matt.   Dagens pass axlar/triceps gick väl så där, och 20...

Av Sara - 29 maj 2010 17:46

Var och fotade en massa fina bilder igår. Så roligt! Ni får se sen på nya bloggen.   Idag mår jag inte så bra, känner att nått är på g i kroppen. Vila vila så jag kan köra ett hårt pass imorgon. LÄNGTAR! Hatar att vara still...   Taggar med m...

Av Sara - 26 maj 2010 18:06

Att cykla med världens träningsvärk i rumpan är inte att rekomendera. Vet inte vad jag gjorde på gymmet igår, men jag måste ha gjort det bra. För satan va ont jag har nu!   Idag är det vilodag så jag har varit på stan och letat lite. Kommer på de...

Av Sara - 25 maj 2010 22:25

Powernap kan verkligen rädda än. Jag var riktigt trött efter skolan idag, 8-17 bara sitta och lyssna och ta in. Hjälp, min hjärna sprängs! MEN powernapen hjälpte, så runt halv 9 var jag på gymmet och körde ett hårt benpass.   Status på antal in...

Presentation


Veckans träning:

Dag 1(Axlar) bröst och biceps. 20 minuters jogg efter passet.

Dag 2 Ben och mage.

Dag 3 Vila

Dag 4 Rygg och mage

Dag 5 Axlar och triceps. Intervall jogg i 20 minuter efter passet.

2konditionspass och en massa cykling

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bloggar om träning.

Besöksstatistik

RSS

Gästbok

Mina vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards