Fitness drömmar

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Sara - 7 maj 2010 17:53

   

Av Sara - 7 maj 2010 16:01

Har har jag Cias alla 3 böcker i mitt egna förvar.


Bok nr 1 Styrkeguiden: Har verkligen varit min bibel (är det fortfarande) för hur tusan ska jag kunna veta vad alla övningar heter??? Den här boken har varit till STOR hjälp för mig. Rekommenderar den varmt.


Bok nr 2 Stretchguiden: Denna bok borde jag använda mig av oftare för jag är uuurrrdålig på att stretcha. Riktigt bra uppdelat, och hon vet verkligen vad hon pratar om.


Bok nr 3 Gravidas träningsguide: Jag trodde att det bara skulle vara träningsförslag i denna bok. Men det är massa tips och råd hur man går igenom en graviditet. Cia själv har genomgått 4 st graviditeter och har koll på det om man säger så. Den här boken köpte jag till mig själv, min o Kristoffers dag kommer väl också snart hihi...Men tävling först :D

Här kan ni beställa


 

dagens täning gick jävligt bra. Taggad som vanligt.

En timmes cykling

Rygg och mage:

Bred latsdrag dropset 55kg 40kg 30kg

Smal latsdrag 55kg

sittande rod dropset 50kg 40kg 30kg

Marklyft 80kg 4 st PB!

sneda situps super set plankan

Crunches i maskin

 

här ligger färjestad ska det stå men det syns ju för tusan inte....


Gjorde jävligt bra ifrån mig idag på tentan, så nån belöning ville jag ha... Jag brukar äta lite choklad, men det är ju bannlyst just nu. Jag gjorde en bär o kesella tallrik åt mig istället. MUMS

        


Jag äter ju mycket kesella just nu..

och jag dränker den i kanel. Älskar denna bark.. Men nu var den slut  

 




Fördomar.....det är inte lätt att vara tjej i den här sporten. Man får kämpa mot alla konstiga fördomar. Men vafan jag kämpar för att slippa rullator när jag bli 90 bast ;)




Och det där med att man alltid vill ha bekräftelse om man håller på med en byggar sport... ja klart att man blir stolt över nått man bygger på.. som en konstnär som ställer ut sina tavlor. Jag jobbar 24 timmar om dygnet på min kropp just nu, så jag ska ha en chans i december. Jaja jag jobbar väl inte dom 8 timmarna jag sover men ni fattar...




Men jag har en sådan enorm tur som har enormt många som stöttar och hejar på mig. Behöver jag verkligen det? Ja det här är inte en lätt sport, Sport säger vissa?? Ja det är verkligen en sport. Visst, jag har ingen os gren... men den här sporten blir större och större. Jag hoppas verkligen att den ska bli mer accepterad.




Men vadå du kommer ju se ut och låta som en man??!! Nej så är verkligen inte fallet, du tänker på tjejerna från Ryssland 1954 som tog steroider... Och ja visst det finns undantag i ALLA sporter. Men jag är en stark motståndare till doping, och förespråkar fler doping test.

tack o hej.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Veckans träning:

Dag 1(Axlar) bröst och biceps. 20 minuters jogg efter passet.

Dag 2 Ben och mage.

Dag 3 Vila

Dag 4 Rygg och mage

Dag 5 Axlar och triceps. Intervall jogg i 20 minuter efter passet.

2konditionspass och en massa cykling

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bloggar om träning.

Besöksstatistik

RSS

Gästbok

Mina vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards