Fitness drömmar

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Sara - 6 maj 2010 16:43

Hej,

jag heter sara, är 26 år å jävligt taggad på bodyfitness...


Jag kommer från Gävle och bor nu mera i Karlstad. Gôt dä.

Jag pluggar till biomedicinsk analytiker på universitetet.



När vi skulle flytta hit var vi tvungna att monterade sönder våra cyklar i små bitar för att få in hela hemmet i lastbilen...  


Jag är en sån tjej som vill testa allt innan jag dör,galna grejer, mat och resor m.m

Och du jag ÄLSKAR verkligen mat..

Men ibland blir det förmycket att välja på


ååååå glass...

  Och jag förlorar inte i en ätartävling!  


Jag har testat på att vara:

brandman. lifeguard


Spöke


Hemma har jag mina vänner, familj som jag saknar väldigt mycket....Svårt att hitta kompisar när man är "vuxen". Men det går.


   


De ja tycker är snuskigt roligt är att åka ring efter båt, längtar till sommaren!

    

Jag älskar ju som sagt att resa, och resor där man kan surfa är helt klart bäst..



Men slalom i -20 i norge går ju de me..



Jag bor ihop med min sambo Kristoffer. Som jag tvingar med på gymmet var o vartannat.. men han säger att han uppskattar de så.. Jag gillar verkligen ha sällskap.

Han är pyrotekniker som nu ska sadla om och satsa på...ja va är det nu? grafiskkomunikation säger vi..

 

 

    

Jag är numera nykterist och trivs bra med det. Kroppen mår som en gud och jag känner mig ruggigt stark. Eller nja där tog ja nog i, men lite stark börjar jag bli..

     Tack o hej från mig...     

Av Sara - 6 maj 2010 13:21

Sitter och pluggar och kommer över en massa intressant fakta.


Socker i maten förkortar livet på rundmasken med 20 % (ganska mycket det) Orsaken är enligt forskarna insulinpåslaget blockerar andra livsförlängande molekylära processer...

Och vet ni va?! Rundmasken är inte helt olik människan!


Tankeställare alla godisråttor där ute....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Veckans träning:

Dag 1(Axlar) bröst och biceps. 20 minuters jogg efter passet.

Dag 2 Ben och mage.

Dag 3 Vila

Dag 4 Rygg och mage

Dag 5 Axlar och triceps. Intervall jogg i 20 minuter efter passet.

2konditionspass och en massa cykling

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bloggar om träning.

Besöksstatistik

RSS

Gästbok

Mina vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards