Fitness drömmar

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

LA

Av Sara - 21 maj 2010 15:39

åhh en av mina bästa vänner är i USA och glassar, och jag är så grymt avis.

Det var nu exakt ett år sedan jag var ute och reste och då till LA. Där hon är just nu.


Det som är så underbart i LA är att alla bryr sig om sin kropp och det finns en massa hälso affärer och matställen. Där är man inte konstig om man håller på med fitness....

Där skulle jag villja bo, drömmer mig bort en stund...


eller vad sägs om det här luftiga gymmet i LA

 


Men måste säga att färjestad är bra luftigt det med   Med panoramafönster.

 


Var och tränade med kristoffer här om dan. Och han reagerade på att det var något som luktade så fruktansvärt illa. Det var när jag hjälpte honom i bänkpress, då kommer ju mina handskar precis vid hans näsa.... say no more.


Åkte till färjestad idag och tränade, där var A-laget och tog plats. Funderar på att ha min brynäströja nästa gång jag åker dit och kör   

Här är mina grabbar.

Dagens träning. 

1,5 timmes cykling

rygg och mage


svettas som en gris som vanligt..

 


Fick hem nya BODY idag, och jag älskar att testa alla recept i tidningen. Så nu ska jag baka mellanmåls bullar.


tack o hej

 
 
Jennie

Jennie

21 maj 2010 16:45

Gött att vara riktigt svettig efter ett träningspass. Då vet man att man kämpat på bra ;)

Haha ja 1 juni närmar sig ju mer stormsteg. Ska bli spännande att följa dig genom deffen! Ser fram emot mycket inspiration! =)
Ha en riktigt bra helg nu! Kramar

http://www.metrobloggen.se/JeC

 
Rebecca

Rebecca

22 maj 2010 22:37

hej gumman
har ny blogg :) äntligen har jag skaffat en "egen" det var väl på tiden!

kramis

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

 
sara

sara

23 maj 2010 11:03

men rebecca jag kommer inte in på den? Men skoj med ny blogg :D Längtar tills jag kommer in på den ;)
kram

http://www.saralundin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rebecca

23 maj 2010 17:08

pröva med den här då :)

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.14823841

 
Ingen bild

JANE i LA

27 maj 2010 03:07

=) Baby baby, hanger inte med sa mycket i data varlden nu, skont faktiskt! saknar inte! Jag har det saaa underbart. Sitter nu pa SMC och vantar pa becca som har lektion. Jag leker student i datasalen =)
Deff snart assa! Sweet, shit va det kommer handa grjjer med din kropp! oh man hottie pie! Kanske man skulle ta och haka pa din diet!?!? Behovs efter denna usa visit! Love ya! miss ya! pusss m

 
sara

sara

27 maj 2010 09:50

ååå min sötis va jag saknar dig! Jag skulle fan ha varit där! Får satsa på att åka till Australien istället och hälsa på.
Jaa haka på min deff, jag kan skriva till dig mitt deff schema sen :)
pusss

http://www.saralundin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 maj 2010 23:40

www.saralundin.se välkommen   

Av Sara - 30 maj 2010 16:35


Vad var det som hände? Axeln gjorde jäkligt ont i liggande x-drag, så jag kunde inte forsätta den övningen. Sen har jag fått en lätt form av pollenallergi, svider i ögonen och känner mig matt.   Dagens pass axlar/triceps gick väl så där, och 20...

Av Sara - 29 maj 2010 17:46

Var och fotade en massa fina bilder igår. Så roligt! Ni får se sen på nya bloggen.   Idag mår jag inte så bra, känner att nått är på g i kroppen. Vila vila så jag kan köra ett hårt pass imorgon. LÄNGTAR! Hatar att vara still...   Taggar med m...

Av Sara - 27 maj 2010 17:10

Ojoj idag har jag varit olydig 3 gånger. Men jag lovar detta kommer inte ske under deffen. Jag kände lite så idag, jag testar nu innan min hääärliga sommar utan öl chips o mojitos börjar på tisdag...   Jag har drukit en STOR kaffe med mjölk och m...

Av Sara - 26 maj 2010 18:06

Att cykla med världens träningsvärk i rumpan är inte att rekomendera. Vet inte vad jag gjorde på gymmet igår, men jag måste ha gjort det bra. För satan va ont jag har nu!   Idag är det vilodag så jag har varit på stan och letat lite. Kommer på de...

Presentation


Veckans träning:

Dag 1(Axlar) bröst och biceps. 20 minuters jogg efter passet.

Dag 2 Ben och mage.

Dag 3 Vila

Dag 4 Rygg och mage

Dag 5 Axlar och triceps. Intervall jogg i 20 minuter efter passet.

2konditionspass och en massa cykling

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bloggar om träning.

Besöksstatistik

RSS

Gästbok

Mina vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards