Fitness drömmar

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

jag sniglar

Av Sara - 23 maj 2010 20:33

Igår hade jag vila och min första ätardag på länge. Jag smakade..eller nu ska jag vara ärlig, jag åt upp HELA marabou kokos rullen..

Den tränade jag fan bort idag, jävlar va jag svettades och flåsade på bandet. killen brevid trodde väl att jag höll på att dö haha.


När det är riktigt jobbigt hjälper detta.... sen slänger man in lite brittan och backstreet boys också.


Körde axlar och triceps, avslutade med 20 minuters intervall.

Så roligt när man märker att man kan öka, lite lite mer varje gång.

jag sniglar mig till toppen!  

Tex repdrag över huvudet. 30kg 5st-6st-7st    Jag är så jävla envis!

Lika med dips, jag har som mål att alltid öka med 1 mot vad jag gjorde sist. Har klarat det hittills.


 
 
Ingen bild

rebecca

23 maj 2010 23:21

tycker du förtjänar den där chokladen gumman! :) och den är nog borta nu!
är det imorgon dieten börjar?
kram

 
Ingen bild

Malin W

24 maj 2010 08:40

Tror inte det finns nåt som är så jobbigt att träna som axlar, bränner like mycket varje gång! Cirkelövningen med hantlar är hemsk, men sjukt effektiva iofs.

 
sara

sara

24 maj 2010 09:52

ooo cirkelträning är ju sjukt jobbigt! Gjorde nått sånt pass för vaderna och det kändes som om dom skulle gå av..

Rebecca, jag svarade på din blogg ist :D Men den 1 juni börjar jag, inte långt kvar!

http://www.saralundin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Daniel

26 maj 2010 18:21

Gillar verkligen ditt val av träningsmusik :)
Prova lite in flames nästa gång så djävlar :)

 
sara

sara

26 maj 2010 18:24

Ja jag la in lite efter jag snackade med dig :) Så nu har jag lite in flames med på listan, och det funkade skit bra.

http://www.saralundin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 maj 2010 23:40

www.saralundin.se välkommen   

Av Sara - 30 maj 2010 16:35


Vad var det som hände? Axeln gjorde jäkligt ont i liggande x-drag, så jag kunde inte forsätta den övningen. Sen har jag fått en lätt form av pollenallergi, svider i ögonen och känner mig matt.   Dagens pass axlar/triceps gick väl så där, och 20...

Av Sara - 29 maj 2010 17:46

Var och fotade en massa fina bilder igår. Så roligt! Ni får se sen på nya bloggen.   Idag mår jag inte så bra, känner att nått är på g i kroppen. Vila vila så jag kan köra ett hårt pass imorgon. LÄNGTAR! Hatar att vara still...   Taggar med m...

Av Sara - 27 maj 2010 17:10

Ojoj idag har jag varit olydig 3 gånger. Men jag lovar detta kommer inte ske under deffen. Jag kände lite så idag, jag testar nu innan min hääärliga sommar utan öl chips o mojitos börjar på tisdag...   Jag har drukit en STOR kaffe med mjölk och m...

Av Sara - 26 maj 2010 18:06

Att cykla med världens träningsvärk i rumpan är inte att rekomendera. Vet inte vad jag gjorde på gymmet igår, men jag måste ha gjort det bra. För satan va ont jag har nu!   Idag är det vilodag så jag har varit på stan och letat lite. Kommer på de...

Presentation


Veckans träning:

Dag 1(Axlar) bröst och biceps. 20 minuters jogg efter passet.

Dag 2 Ben och mage.

Dag 3 Vila

Dag 4 Rygg och mage

Dag 5 Axlar och triceps. Intervall jogg i 20 minuter efter passet.

2konditionspass och en massa cykling

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bloggar om träning.

Besöksstatistik

RSS

Gästbok

Mina vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards