Fitness drömmar

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Sara - 25 maj 2010 22:25

Powernap kan verkligen rädda än. Jag var riktigt trött efter skolan idag, 8-17 bara sitta och lyssna och ta in. Hjälp, min hjärna sprängs!

MEN powernapen hjälpte, så runt halv 9 var jag på gymmet och körde ett hårt benpass.


Status på antal inlåsta nycklar på gymmet, som jag har fått klippa upp skåpet för att få ut mina grejer... 3 st!!! SUCK!

 


Har även 1 timmes cykling på dagens schema. Med en kvarg olycka på vägen hem. Kvarg över hela cykeln och bron vi cyklade på, stackars Leffe! Det enda jag tänkte på, fort upp med kameran det här ska fotas hehe. Men jag hjälpe till istället  


1 VECKA KVAR TILL DEFFEN!!!

Jag byter blogg till wordpress då, så jag kan ändra lite mer och lägga upp bilder på sidan m.m Ska åka iväg till till K´s skola och fota en massa härliga bilder som jag ska använda på bloggen  Ska köpa guldglitterolja att smörja in mig med. Nästan lite porrigt....


Har hittat en ögonskugga jag ska ha på scenen i dec. Ska provsminka och lägga upp sen. Såååå fin färg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Veckans träning:

Dag 1(Axlar) bröst och biceps. 20 minuters jogg efter passet.

Dag 2 Ben och mage.

Dag 3 Vila

Dag 4 Rygg och mage

Dag 5 Axlar och triceps. Intervall jogg i 20 minuter efter passet.

2konditionspass och en massa cykling

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bloggar om träning.

Besöksstatistik

RSS

Gästbok

Mina vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards