Fitness drömmar

Alla inlägg under april 2010

Av Sara - 29 april 2010 16:10

Idag har jag vila. Skönt, det behöver jag ONT överallt av träningsvärk. Dom tar fortfrande dom där dropseten...

så idag har jag cyklat tills skolan för att labba. Och snart ska jag gå till jobbet och sminka lite. Skôj!


Detta är vad som fanns i min hals, jag lovar det är snälla bakterier.

 

Av Sara - 28 april 2010 14:20

Hade igentligen vila idag. Men det är lite högtidsdagar och massa annat mys på schemat. Så jag kör ihop den här veckan.


Dagens träning: 1 timmes cykling, rygg och mage.


Märkte att jag verkligen behöver en vila. För marklyften gick väl så där, 70kg 7st 75kg 5st 75kg 2st... Ganska dåligt. Men men nya tag nästa vecka. Jag tog i så mycket jag kunde, "spottade och fräste" till och med på spegeln. (förlåt snälla städtant på sats)


Ska knäppa en formbild snart, har ju gått ner till 73,8kg :D sakta men säkert går jag ner mitt fett (fast det är nog mycket vatten nu)

 

Av Sara - 27 april 2010 20:44

Massa cykling idag! 3,6 mil på bara transportsträckor, alltså gratis träning :)

Var till färjestad och tränade idag, kul att förnya sig lite.. 


Ben och mage. Sen han jag med core och en halvtimmes spinning.


har fått en massa beröm idag för mina muskler, skôj ;)


Är lite seg nu, orkar inte hitta på nå mer att skriva .. eller jo jag tog 120, 110, 100 kg i dropset på benpressen. Vilket är en ganska bra ökning. jejjj


puss o godnatt

  samma färg på bikinin som jag ska ha :) snart ser jag ut så här hörrö ni :D

Av Sara - 26 april 2010 19:58

Justja, nu har jag trappat upp kreatinet igen. Har vilat en månad nu.

Så måndag till fredag äter jag 5 tsk kreatin. Sen ner på 1 tsk i en månad igen...

Av Sara - 26 april 2010 19:41

Jag klarade 7st på 50kg i bänkpress! Höll på att göra i byxan men det var det värt.


Bara så ni vet, jag tar i som en galning på varje pass, och jag är sjukt envis. Annars kommer man ju ingen vart. Ökar alltid lite.

Som dom där 20 minuterna som jag ska springa efter styrke passet. Jag är ju så sjuk trött när jag ska börjar springa. Men det skiter jag i   


Dagens träning: 1 timmes cykling, bröst och biceps, 20 min jogg.


Fick en nya body idag, lycka!

Där i står det lite om frukt, om det är dåligt eller inte.


Igår när jag skulle förbereda inför morgondagen (med gröten och allt) såg det ut så här på köksbordet.


Gröten jag gjorde i morse vart ganska god, ska nog kunna pina i mig den under hela dieten. jag unnade mig lite sylt, men sen ryker nog den....snyft!

 

Av Sara - 25 april 2010 21:05

åh gud vilken slappdag.

Jobbade 4 timmar på body shop. Provade alla läppstift igen och hittade ett supersnyggt rött läppstift till mig :) Fan jag är helt såld på läppgojs, jag har allt!


Skulle ut och springa idag, men min kvinnliga sida av mig sa strängt ifrån... En gång i månaden är det fan inte kul, livet alltså.. Tur att jag har mina läppglans och läppstift som den här månaden gjorde mig lite gladare. 


Nu har jag köpt hem allt till Linda Frodors kalorifattiga gröt, får testa den imorgon Länk


Lekte lite med kameran o Kristoffer igår ..

     

Av Sara - 24 april 2010 19:09

Fattar ni va svårt det var att sitta brevid kristoffer igår när vi kollade på zombieland, och han åt en massa godis!!! Har aldrig varit så viljestark i hela mitt liv!

Ska eller ska jag inte, så satt jag nästan hela filmen. Men det gick, jag slickade på en banan istället (då håller den längre haha)..


Nu har jag 2m tyg hemma :D

så nu ska det beställas hem en massa strass. Jag ska glänsa!


Vila idag.

 

Av Sara - 23 april 2010 19:07

Skönt med träning idag rensa huvudet lite. Det gick faktiskt riktig bra med alla övningar, kännde mig peppad av att jag har betalat licensen. 


Och knät känndes mycket bättre. Så när jag körde min 20 min intervall efter axlar och triceps passet, så gick det ganska bra.   


Hann inte köpa tyget idag, får springa ner på stan imorgon.

Sen lär man ju börja öva gå i 12 cm klackar ;) humm undrar vad man ska ha för typ av skor, lite regler på dom med...


men nu blir det fredagsmys!

Presentation


Veckans träning:

Dag 1(Axlar) bröst och biceps. 20 minuters jogg efter passet.

Dag 2 Ben och mage.

Dag 3 Vila

Dag 4 Rygg och mage

Dag 5 Axlar och triceps. Intervall jogg i 20 minuter efter passet.

2konditionspass och en massa cykling

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andra bloggar om träning.

Besöksstatistik

RSS

Gästbok

Mina vänners bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards